29. jan. 2011

Stella Mwangi….

… og låten Haba Haba, blir en flott representant for Norge i den internasjonale MGP-finalen.


Ja, jeg er veldig sikker på at hun vil vinne den norske finalen og deretter gjøre det veldig bra i den internasjonale finalen. Hun har alt som skal til. Sangen er fantastisk fengende, Stella har utseendet og utstråling, budskapet i låten hennes- dette må bli bra. Tenk på alle utfordringene EU-landene har stått overfor de siste årene. Jeg tror at Stella vil komme som et friskt pust og gi den europeiske befolkningen et budskap om optimisme – det er jo en skikkelig gladlåt; “Haba Haba Hujaza Kibaba" som betyr "Små seire leder til store seire".

Hvis du ikke fikk med deg, eller vil høre Stella sin sang på nytt, kan du gjøre det her


Det er sjeldent jeg bruker telefonen for å stemme, men i kveld stemte jeg to ganger;                       Heia Stella!

10 kommentarer:

Tovepia sa...

Mine to favoritter gikk videre, men egentlig var det ikke mye som fenget i kveld;) Blir vel spennende først i finalen:)
Her blåser det alle veier, så jeg nyter innelivet:O)
Nattaklem fra meg;)

Turid sa...

Hadde jeg sett gand prix hadde jeg nok ringt jeg også, for denne var stilig:) Likte de afrikanske rytmene!
God natt;)

Eva sa...

Jeg så programmet i går, men stemte ikke. Ingen av låtene fenget meg.. Skal bli spennende når finalen går og hvilken låt som da velges..

Ha en flott søndag!

Hulda sa...

Jeg falt også for Stella, tipper hun kommer til å nå langt. :)

liven sa...

Da må jeg bare høre på denne!!
Ser jo aldri på Melodi Grand Prix jeg.....
Ja ja.....fulgte jo selvfølgelig med den gangen med Alexander Rybak :o)

ha en fin søndag Jannicke

Havfruen sa...

Denne sangen var fengende og fin ja:) Hørte den for første gang hos deg nå:) Vi har jo ikke tv...
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Marit Johanne sa...

Helt enig! Herlig jente og herlig sang! Stemte ikke nå, men må nok stemme i finalen selv om jeg heller aldri pleier å stemme :)

Snuppesnella sa...

Enig med deg. Jeg likte den kjempegodt !

Snuppesnella sa...

Hei igjen Jannicke !
Takk for koselig hilsen.

Utrolig kjekt å finne hverandre i denne
bloggverdenen med felles interesser. Du verden hvor mange hyggelige folk det er rundt omkring !

Jeg bor i Arna. Gift. 2 voksne barn.
Legger meg til som følger hos deg.

Ha en fin uke.

Havfruen sa...

Hold ut!!! Har selv gått på lavkarbo en gang i tiden. Det tar tid før det begynner å skje noe...men det kommer, bare vent!!!!!
Be STRONG!!!!!!!
Den gangen jeg gikk på det, het det seg at man skulle ta ett karbomåltid i uka...resten karbofritt. Aner ikke om det sies nå...
Lykke til!!!