18. feb. 2011

Bissi å være biss-nisse-kvinne…

Ja, nå er det lengre enn lenge siden jeg har blogget og lagt fra meg hilsen i blogger rundt omkring. Jeg har jobbet jevnt og trutt med nettbutikken. Det er mye jobb å fylle en butikk med garn i mange ulike varianter. Jeg får ikke eget kontor/arbeidsrom før om to måneder og inntil dess, bruker jeg spisebordet – så det ser slik ut

001

Jeg passer på å legge papirene inn i mappene der de hører hjemme, slik at det ikke blir fullstendig kaos rundt meg. Jeg ikke vise deg arbeidsplassen uten å gi deg en liten “før-premiere-titt” inn i det store, hellige…

002

Slik ser det ut om du vil inn til “jannickeshjemmekos.no” nå, men jeg skriver adgangskoden og da blir det slik…

003 

og slik…

004

Jeg gleder meg til den dagen butikken er online, det blir spennende. Nettbutikken kaller jeg “fase 1” av drømmen min. Neste, “fase 2”, blir den fysiske garnbutikken med “mykje attåt”.

Nå er det fredag og nettbutikken er avløst av blogg og “Windows Live Writer” – da ser arbeidsplassen slik ut

006

Rødvinen er kommet i glasset, stearinlysene er tent, stuen er varm, lun og hyggelig – jepp; koser meg! Regner med at du har det like trivelig som meg og med det ønsker jeg deg en god helg!

Klem fra Jannicke

17 kommentarer:

Barbro sa...

Du har nå en trivelig arbeidsplass :-) Veldig koselig, og det så godt ut med et glass rødvin akkurat nå :-)

Lykke til med nettbutikken. Gleder meg :-)

Ønsker deg en fin helg.
Klem

Tovepia sa...

Dette blir så spennende! Gleder meg virkelig på dine vegne. Sitteunderlager er strikket, så det får jeg blogge når du er i gang;)
Jeg er på hytta, og her er det vin i glasset, fyr på peisen og vann på badet, men ikke på kjøkkenet:O) Håper det kommer i løpet av helga, for jeg skal være her ei uke.
Kos deg og klem fra meg;)

Lappeline ♥ sa...

Spennende......en fin arbeisplass syntes jeg
Ønsker deg en fin fredagskveld
Klem til deg

liven sa...

Åh så gøy Jannicke!!
Gleder meg på dine vegne...og siden din ser flott ut!!
Skal studere den når det kommer så langt!
Her tenkte jeg å trimme en rask tur før jeg siger ned i sofaen med rødvinen :o)
Når det er travelt kommer trimming i andre rekke...og det er jo slett ikke bra!!

Ha en fin kveld...og kos deg :o)
Klem!!!

Bodil og Kjerstin sa...

Heisann!
Vert spennande med nettbutikk, vi følger med frå Bygstad:) Skal prøve å lære Kjerstin å kommentere på bloggen din no, so vi får sjå om vi får det til.. :) Lykke til vidare med prosjekta dine, kjekt å følge med!!

Havfruen sa...

Kos spennandes:)) Jeg blir nok ikke din største kunde Jannicke, hehe:) Du skjønner hvorfor:) Må vite hva garn kan brukes til liksom...men jeg ønsker deg alle hell og lykke!
Klemmer deg:)

Unknown sa...

Så spennende altså;)
Misunner deg å tørre og satse på det du liker aller mest, må jo være fantastisk og kunne jobbe med hobbyen sin ♥ Og det ser jo ut som nettbutikken din blir riktig så bra! Så flink du er!

Og syns arbeidsplassen din så kjempekoselig ut jeg;)

Ha en herlig helg!

Klem Line

Birgitta sa...

Vad spännande det låter. Hoppas du får en bra start på din butik.
Önskar dej en skön och lång helg.
Kram Birgitta

Nikoline sa...

Spennande,spennande...
Og du har jo ein riktig så koseleg arbeidsplass der du til og med kan ha litt raudt i glaset - så det har vel ingen hast med kontor...? hi.hi..
Lykke til:0)
Klem frå Nikoline - som har kvitt i glaset akkurat no.

Unknown sa...

Så utrolig spennende!! ,))
Gratulerer masse så langt og kontoret ditt er jo bare en dröm av et kontor.. tenk å kunne sitte å nyte ett glass rödt på kontoret hi hi ,)
Önsker deg all lykke til!!! Stå på!! ,)
Lykkeklem fra meg,
Anki

Synnøve sa...

Det er sikkert masse arbeid og starte opp for seg selv. Men er sikker på at det her blir bra.
Ønsker deg ei fin helg
Klem

Moan sa...

Siden din ser lekker ut! jeg syntes det er viktig med en god presentasjon av varene; blir mer inspirert :-)
Gleder meg til å følge denne spennende prosessen videre :-)

Ha en fin helg!

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig spennende jannicke... moro når man får oppleve drømmen sin... unner deg det av hele mitt hjerte..

god helg o=))

klemmer

Anonym sa...

Så spennende.
Og så lekker siden din ser ut.
Ønsker deg lykke til!!!!
Ha en fin helg, nyt den og kos deg.
Klem fra Mio

Beth sa...

Herlig! Skal du lage nettbutikk også? Spennende...

Anita sa...

Kose`kroken <3

Fru Keilegavlen sa...

Så koseleg og spennande!! Dette blir kjekt!! Kor tid er opninga? Gler meg til å begynne å vandre i nettbutikken din, og endå meir til du får ein fysisk butikk og. ;) Lykke til og kos deg mykje!