30. mai 2015

Husker jeg dette.... husker du meg?




Hei, lenge siden sist. Et av de siste innleggene jeg skrev her inne, handlet om at jeg var i full gang med å starte garnbutikk. 3 1/2 år har gått siden den gang og butikken er avviklet. Jeg erfarte det samme som mange andre selvstendig næringsdrivende; mye arbeid for lite lønn. Etter 3 1/2 år orket jeg ikke mer og avviklet butikken. Den gikk ned med flagget til topps - heldigvis ingen konkurs eller gjeld etter den. Jeg er glad jeg turde å leve ut drømmen og jeg har lært mye. Nå har jeg vendt tilbake til jobben som sykepleier og får lønn på konto den 12. i hver måned; luksus. Hva så med bloggen? I tillegg til at håret mitt har blitt grått, har mye endret seg på Blogger, ser jeg. Vet ikke om jeg får dreisen på dette igjen, men jeg gir bloggen og meg selv en sjanse; det er jo moro - håper du er med meg :-)

Nå skal jeg lete etter litt maling og forhåpentligvis kan jeg ganske snart publisere et innlegg med søte og dekorative blomstervaser du kan lage selv. Ønsker deg en fin lørdagskveld!



2 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Å, så kjekt med en kommentar fra "en av de gamle" :-)Takk for hilsen.

Miriam sa...

Så koselig at du blogger igjen.
Ha en super dag