11. mai 2009

Se min klokke…

Husker du klokken jeg kjøpte hos Fretex? Vel om du ikke husker, eller ikke har sett den i det hele tatt, fortvil ikke – her er den, ganske kjedelig – ikke sant?

 

DSC01839

 

Man kan trygt si at klokken trengte en “Bli-ny-dag ”.  Jeg gikk til innkjøp av servietter og gull-glitter (må innrømme at jeg er litt svak for glitter og stas). Rev opp remser med servietter og limte og griste….. “Taadaaaa”

 

DSC01893

 

Stilig???!!! Jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Da jeg satt og beundret klokken etterpå, spurte mannen min om klokken hadde steget i verdi etter at jeg hadde gitt den en extreme makeover? Ja, selvfølgelig – svarte jeg. Kunne sikkert fått noen hundringser for den nå… (nei, dessverre - klokken er ikke til salgs). Se bare hvor fint klokken pynter opp på hyllen der den står

 

DSC01880(2)

 

Urverket jobber i det stille; tikk, takk – tikk, takk. Ja, det minner meg på; komplimenter mottas med takk…

10 kommentarer:

Villa Kos og Kaos sa...

Skryte, skryte, skryte...
Virkelig!
Den ble jo bare super...og ingen har maken!
Bra jobba!
Ha en strålende mandag...!!
Klem G-C

Bodil sa...

Wow, eg vart stum av beundring...) Noko så lekkert då!! At det går an! Du er superflink:) Ha ei fin veke!

Elin Osa Søreng sa...

Skryt fra meg også; Så fin den blei! Jeg må si jeg var spent på hva du skulle finne på med denne klokka- og det var en super idè! Ha en fin dag- og uke, Jannicke! Klemmer

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Dette ble jo flott. Hvordan kunne du klare å finne på det da?? ;)

Helle : sa...

Den er da blevet super fin. Hyggeligt som den står der.

Tovepia sa...

Ja, du fortjener virkelig komplimenter, for klokka ble bare nydelig!!! Skikkelig artig når man blir så heldig med noe man har gjort selv. Har kjøpt decoupagelim selv som jeg må prøve ut på noe..Ser spennende ut;)

Spurven sa...

Og her kommer det ros fra meg også; når man tager gammelt og gjør det om til nytt, da er jeg vanligvis skeptisk. Men ikke her!
Resultatet ble jo strålende:-)
Og urverket virker også - jeg må bare gratulere med nytt kaminur..
Og god sommer! Klem fra Spurven

Stubbetufsa sa...

Storbra! Du har øynene med deg, og planlegger fort! Klem!

Marit Johanne sa...

Så flott klokke da! Jeg beundrer alle som klarer å se mulighetene i slike litt kjedelige ting og frisker dem opp med decoupage eller maling.

Lunalei ;-) sa...

Hei! Klokka ble kjempefin!!! - og STILIG!! - selv har jeg et kjedelig serveringsfat som skal males hvitt og pyntes med servietter!!