14. mai 2009

Med ønske om en god helg og fin 17. mai-feiring

Som du kanskje vet, skal vi snart flytte. Flyttingen medfører at datteren min skal skifte skole. I morgen skal den nye klassen hennes møte elevene som skal begynne i 1. klasse til høsten og som de skal være faddere til. For at Solfrid skal få med seg dette, skal hun tilbringe dagen med den nye klassen i morgen. Vi skal også feire 17. mai på vårt nye hjemsted. Vi har ennå ikke overtatt Huset, så derfor skal vi campere i en campinghytte i helgen. Det er ikke alltid jeg får inn internett der ute, så derfor vil jeg ønske deg en god helg og fin 17. mai-feiring.

Vi gleder oss til helgen, håper været holder seg bra.

 

Stor blomst

14 kommentarer:

Villa Kos og Kaos sa...

Så spennende!!
Ønsker dere masse lykke til;)
Spennende tider i møte skjønner jeg, ha en super 17`feiring med familien din kjære Jannicke (uten grilldress håper jeg....selv om campinghytte-liv som regel er forbundet med det..thihi)
Stor klem fra meg!
Gunn-Cathrine

Og du: om du ikke vet det:
så kommer sida di opp med masse "rar" tekst på følge-lista mi....
Æsj..denne tekno-verden altså....

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Riktig god 17. mai-helg og lykke til!

Bodil Hersom sa...

Hej.
Jeg har hygget mig med et besøg på din side,og må gratulere med den flotte klokke!
Den gør sig virkelig flot på hyllen.
Vil også lige lykønske med den nye hund. Dejligt med sådanne små. Har selv to små pudler, mor og datter, der er til stor glæde hver dag. De er meget forskellige af temperament på trods af det nære familieskab, og det giver mange fornøjelige optrin.
Ønsker dig en god helg.
www.123hjemmeside.dk/syogstrikbodillen

Havfruen sa...

Så spennende tider dere har foran dere da! Jenta di også, selv om skifte av skole ofte høres skumlere ut enn hva det egentlig er:) Nyt helga som campingturister og lykke til:)
Klem:)

Helle : sa...

Hvor lyder det spændende det hele, håber at det kommer til at gå godt med skoleskiftet.

Også god weekend til dig !

Ingun sa...

Ha en fin 17 mai feiring;-)9

Jorids BestemorBlogg. sa...

Gratulerer med nytt Bloggnavn,men jeg får ikke til og bytte ditt gamle nettsted med det nye på min side,har forsøkt men forstår ikke hva jeg eventuelt gjør feil?Jeg må gå på profilen din for å komme hit jeg da,til jeg finner ut av det(smiler)!!
Håper dere får en fin 17.maifeiring på den nye hjemplassen deres!!!

Maliva`s verden sa...

Hei.velkommen til NIb,skal bli spennende å følge deg videre:O)Go`17-mai feiring til deg fra Malivasverden

Hannes hage sa...

Riktig god 17.mai!

M sa...

Fant deg på NIB`s hjemmeside, så koselig blogg du har!!

Deler ut roser i dag;

@->- @->- @->-

Med ønske om en god 17.mai!!

Klem fra M

Ps.
Vil gjerne følge med deg videre, håper du titter innom meg også!!!
Ds.

VillaVanilje sa...

Flott blogg, velkommen til NIB
Håper du får en flott helg og at du titter innom meg også :p
Hilsen Villa vanilje

Anonym sa...

Hei!
Håper dere hadde en fin Camping-17 mai-feiring:)

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Det er spennende å flytte, samt skifte skole, så jeg ønsker dere virkelig lykke til! Regner med at det kommer noen rapporter her innimellom, slik at vi kan følge med.

Stubbetufsa sa...

Der kom jeg inn på siden din, har plagdel litt i det siste! Men det går seg nok til!
Flott med navneskifte! Jeg måtte nemlig ha huskelapp på hvem det var som var bak navnet Trojas....
Lykke til med flyttingen!! Klem!