27. sep. 2009

Nå blir jeg snart sprø!!!

Er det noen her i blogglandia som har vært borti "Total Security Center"? Hvis jeg har forstått riktig, er det en trojansk hest som opererer i PCén og gir informasjon om at PCén er virusinfisert. Denne dritten har ført til at jeg ikke klarer å publisere innleggene som jeg skriver i Windows Live Writer. Jeg har Norton antivirus og Norton internett security, og har foretatt fullstendig system-sjekk, men ingenting galt er funnet. Det går selvfølgelig ikke an å avinnstallere programmet på vanlig måte. Noen som har noen gode råd, før denne PCén "går på hovve ut vinduet!!!!"

5 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Dette har jeg ikke hørt om, men ble nå litt bekymret da. Fy til rakkar'n for svineri!!! Håper du får gode råd/hjelp av noen der ute.

Havfruen sa...

*Unnskyld...men jeg måtte le:) Men skjønner meeeeget godt din frustrasjon. Synes jeg hører deg når du sier den går på hovve ut vinduet:)
Kan ikke hjelpe, men håper noen kan:)
Jeg har pakket ut 40 pappesker så langt og tømt endel svartsekker. Det monner....begynner faktisk å ha det pent rundt meg:)
Klem:)

Lunalei ;-) sa...

Jeg hadde en sånn villstyring av hest på den gamle jobbmaskina mi - men jeg merka ikke mer til den enn at jeg fikk disse meldingene der det stod at jeg hadde virus.... dataansvarlig sletta alt og instalerte på nytt - og da ble den borte!
Håper du finner en løsning - datakrøll er kjedelig og frustrerende uansett. vi har enda ikke fått starta vår stasjnære, men vi har nå fått berga alle bildene iallefall!
Ønsker deg en herlig søndagskveld!
KLem fra Lunalu

Stubbetufsa sa...

Jeg er nettopp blitt plaga med at når jeg publiserer, eller skriver kommentarer og skal sende, så får jeg beskjed om å gi
blogger melding og merke den bX-dbvkug, medn der sier de en masse tull jeg ikke forstår.... Så nå får jeg beskjed om at alt gikk galt, men jeg tror du får kommentaren likevel!

Stubbetufsa sa...

Nei, nå gikk det fint!