30. okt. 2009

Dyr

Jeg har vært uten kamera et par uker og nettverket har vært ustabilt, så det har vært lite blogging for min del. Nå er jeg her igjen og er strålende fornøyd. På grunn av elektronikkens problemer, er jeg litt forsinket med mine innlegg i ABC i ord og bilder. Nå skal det ordnes opp i. Ettersom jeg ikke har hatt kamera (må innrømme at jeg hadde rotet vekk batteriladeren… huff) begrenser bildene mine seg til nærområdet og heimen min…

Med min D, vil jeg vise deg noen av dyra som beiter på Radøy…

Først møtte jeg denne karen

 

CIMG0488

 

Han ble ble raskt mer interessert i meg og kameraet mitt enn beitet – jeg er ikke veldig trygg på okser…. så jeg var rask på avtrekkeren og gikk fort vekk fra oksen Ferdinand.

Denne lille frøkna syntes jeg var mye søtere…

 

CIMG0493

 

Synd at gjerdet var mellom oss, men var hun ikke søt? Hun kom springende mot meg når jeg gikk mot gjerdet – hun trodde nok jeg hadde noe godt…

Det er koselig å bo på en øy der det er gårdsdrift – må innrømme at lukten av gylle (møkkaspredning) ikke plager meg…. nei, det er da bare slik det lukter på landet – er det ikke?

Vil du se flere innlegg fra ABC klikker du her. Ønsker deg en fin kveld. Klem fra Jannicke

2 kommentarer:

aud47 sa...

Hei :-) Så grom den sauen var....rett og slett veldig søt.Kjempefine bilder du har tatt. Ha ei god helg:-)

Tovepia sa...

Hei, jeg har ikke fått med meg de siste innleggene dine; så flotte bilder under her. Sauer er ålreite dyr;)
Ønsker deg en riktig god kveld og klem fra meg;)