10. mai 2011

Jeg gir meg ikke…

… med det første. WLW eller Blogger (kanskje begge???) spilte meg et puss og fjernet kommentarfeltet fra innlegget mitt tidligere i dag, derfor skriver jeg innlegget på nytt.

Som sagt har det stormet rundt meg den siste tiden, men jeg lever og har det etter forholdene så bra som jeg kan. Til tross uforutsette utfordringer, har jeg de siste to ukene fortsatt jobben med nettbutikken og i dag trykket jeg den “online” – jeg er ganske stolt av meg selv.

Nettbutikk1

Jeg har selvfølgelig fremdeles mye jobb med nettbutikken, men nå var den “ferdig” nok til å gå online, så her er den… du finner den her: www.jannickeshjemmekos.no – du er hjertelig velkommen inn for en titt…

Nå kjenner jeg at det var godt å blogge igjen, lenge siden sist nå…

Jeg ønsker deg en flott dag videre

Klem fra

Jannicke Smilefjes

24 kommentarer:

Merethe sa...

Kos å se at det er liv i deg. Håper virkelig du har det bra. Spennende at du nå har butikken åpen. Lykke lykke til. Klem Merethe

Birgitta sa...

Vad roligt att du fått din hemsida klar nu. Jag ska kika in lite, även om jag inte kommer att handla något hos dej, som du kanske förstår.
Önskar dej en fortsatt skön vecka.
Kram Birgitta

Violetta sa...

Ja du har sannelig virkeliggjort drømmen din du. Så gøy det må være!
Håper du har det bra ellers. Man blir jo litt bekymret over halvkvedede viser, for fantasien flakser både hit og dit, men det ser ut som du har pågangsmotet inntakt i hvert fall ;-)
Skal ta meg en tur inn og sjekke når jeg har goood tid!
Klems

Synnøve sa...

Gratulerer med nettbutikken!
Så utrolig koselig og se et livstegn fra deg igjen!
Lykke til med butikken din:)
Klem

Barbro sa...

Kjempefin nettside du har laget deg. Den skal jeg studere nærmere :-)
Tøft !!!

Klem fra meg :-)

Tovepia sa...

Så godt at du er kommet igang!!..og det ser jo vitterligen ut til at kommentarene kommer....men jeg har hatt problem med enkelte blogger i det siste, så jeg tror blogger har problemer.
Må inn å se på butikken din;)
Klem fra meg;)

Helle : sa...

Hej Jannicke 1000 gange tillykke med din netbutik, jeg har gået og kigget efter dig. Godt at jeg kunne hjælpe dig dengang ;-)

Rigtig mange gange held og lykke med den !!!

Knus
Helle

Hustrollet sa...

Gratulerer så mye med nettbutikken din!
Som nyfrelst hekler ser jeg frem til masse inspirasjon og deilig mykt garn :o)

Unknown sa...

Så kos og høre fra deg igjen;)
Og gratulerer så masse med butikken!!
Nå skal jeg inn og sjekke litt... bare så synd jeg ikke kan hekle;)

Ønsker deg lykke til og håper du får mange faste kunder ♥

Klem Line

Marit Johanne sa...

Gratulerer så mye med nettbutikken! Godt å høre fra deg igjen, har savnet deg, men tenkte du var mye opptatt med klargjøring av butikken. Håper alt er bra med deg.
Kommer nok til å handle etterhvert, men akkurat nå har jeg nettopp latt meg rive med på et garnsalg så lageret er fullt og lommeboka tom! Ønsker deg lykke til! Klem Marit

Anonym sa...

Gratulerer så mye med nettbutikken!
Lykke til!
Ønsker deg en fin helg og 17. mai1
Klem fra Mio

Tovepia sa...

Jeg tillot meg å låne bildet ditt her, håper det er greit:)
Ha ei koselig helg videre, klem fra meg som reklamerer litt for deg idag:)

Guri sa...

Trivelig blogg du har :)
Dette vil jeg se mer av :))

Merethe sa...

Hei igjen. Jeg har ikke vevd noe enda...det ble bråstopp på den fronten...syr og syr...men så snart jeg har noe å vise frem så kommer det et innlegg fra meg med bilde. Klem Klem

Villblomsten sa...

Gratulerer med ny butikk :-)

Spurven sa...

Gratulerer med nettbutikken fra meg også:-)

Klem fra Spurven

Nina sa...

Gratulerer med kjempefin nettbutikk :-)

Nitus sa...

Gratulerer med din nye nettbutikk,der var det mye som fristet.

Fru Keilegavlen sa...

Så godt å sjå at det kjem innlegg frå deg! Iler inn i butikken din og gratulerer så mykje med nettbutikk!!

Tovepia sa...

Takk for sommerhilsen, Jannicke! Savner deg her inne, så håper alt står bra til. Ønsker deg en flott sommer, håper du nyter sol og varme.
Klem fra Tove

Anette Willemine sa...

Hei, Jannicke! Stikker innom deg for å ønske deg en god sommer! Håper du har det bra!

Klem,
AW

Fru Keilegavlen sa...

Savner deg her inne! Håpar det går bra med nettbutikken!

Greta sa...

Hei. Eg kan desverre ikkje hjelpe deg med kvar hodet kjem fra. Eg får låne mitt med svigerdattra mi. som i sin tid fikk det konfirmasjonsgave for 16 år siden. sorry, skulle så gjerne hjelpt deg. til lykke med nettbutikken. den må eg sjkke opp. Ha ein fin dag klem

Anonym sa...

Jeg har handlet fra nettbutikken og kan anbefale den til alle! God service, gode råd og rask levering. Tusen takk!